What’s up H&M?

Today post is about what’s up – online.
So I made so far few shopping trips around Brussels and I stick to my favourites affordable H&M, Mango and Zara. Obviously I couldn’t resist not to buy anything so you’ll see some interesting posts soon:)
What absolutely made me to love it and made this love even more irresistible because is not available anymore in stock is:
[PL]
Dzisiejszy post jest o newsach ze magazynów online.
Od przyjazdu do serca Europy zdążyłam zlokalizować strefę zakupów i oczywistym jest, najwięcej uwagi poświęciłam moim ulubionych i przystępnym cenowo H&M, Mango i ZARA. Jeszcze bardziej oczywistym było, iż nie udało mi się opuścić serca Europy i zakupów z pustymi rękoma, ale o tym w następnych postach.
Co najbardziej przykuło moją uwagę to naszyjnik sowa – już niektórzy wiedza, jak bardzo je lubię, a wciąż nie mam ani jednej;) Wartość estetyczna naszyjnika zdecydowanie wzrosła poprzez fakt, że jest niedostępny w magazynie.

Awesome owl £6.99


I totally adore it, and I am not even sure which one I prefer more. No matter how mental I sound. It’s just another owl necklace but it gives a lots of character to any outfit. H&M go on make it available!
Jest na swój sposób nieprzeciętna. Trudno mi wybrać, którą bardziej preferuję. Dodaje sporo charakteru zarówno do codziennej stylizacji, jak i uroczystego wieczoru.

Next one are ballerinas. Because I am on the way to find the perfect ballerinas (my lovely bright, pinky ones got destroyed and had to return them) I am very determined (again no matter how psycho it sounds) to find cheap but ..the ones 😉
I liked those – but need to try them on. They are reminding the Micheal Jacksons’s style. I highly recommend this path to follow to refresh our autumn outfits in a not pretentious way at all!

[PL]
Następne – baleriny. Z tego względu, że od miesiąca poszukuję, tych wyjątkowych, w cenie i w estetyce (niestety moje śliczne bladoróżowe z Zary, musiały zostać zwrócone do sklepu) balerin za każdym razem kiedy jestem na zakupach zaglądam do sklepów z obuwiem i przymierzam. Zależy mi, żeby nie wydać powyżej 200 zł na baleriny, a mój plan idealny to max 150zł (mówię tutaj o relacjach cenowych w Belgii, w Polsce czy w UK jest szansa kupić jeszcze taniej).
Pod względem charakteru – spodobały mi się te przedstawione poniżej. Reprezentują one styl Micheala Jacksona. Śmiało polecam do podążania w tym kierunkum w celu odświeżenia wizerunku kolorowej, aczkolwiek mdłej pani jesieni w naszych szafach.


Micheal Jackson’s like ballerinas £12.99
and the penultimate one – the waistcoat’s gonna make you feel so fashionable and at the same time comfy.
[PL]
I przedostatnie zdjęcie – kamizelka, która podaruje Ci ciepło i styl na jednym talerzu, do tego będzie Ci bardzo wygodnie.


H&M waistcoat £19.99

This coat! So classy, so cold but so perfect!
[PL]
Ten płaszcz – gdybym mogła kupiłabym go tylko po to, żeby jak skoncze 40 lat nosić go do nienagannie skrojonego garnituru. Z jednej strony tak chłodny, a tak perfekcyjny!


H&M Coat £69.99

All the pictures are coming from the H&M® website.

1 thoughts on “What’s up H&M?

Dodaj komentarz